Oversigt

Dygtig skolepædag/pædagog i SFO2 søges til Årby skole og SFO (37 timer) Barselsvikariat

Om jobbet

37 timers skolepædagog/koordinator søges til Årby Skoles SFO og mellemtrin.

Årby Skoles SFO søger en dygtig og engageret pædagog/pædagogisk assistent 37 timer om ugen, med opstart 1. december 2024 – eller snarest muligt derefter.

Stillingen er sammensat af 6 ugentlige timer som pædagog på mellemtrinnet, to times selvstændig understøttende undervisning, to timer som 2-lærer for 5.-6. klasse i madkundskab, ugentlig teamtid med mellemtrinnets lærere og SFO-tid.

Du vil komme til at deltage i klassetimerne i 4. klasse og 5-6. klasse, både som pædagog i klassen og i selvstændige timer i understøttende undervisning. Dit årgangsteam består af dig og klassens lærere og sammen står I for at skabe den bedste overgang mellem læring og trivsel.

Timerne i skoledelen udgør pt. 10 om uge.

Din profil

Vi forventer, at du:

  • Er glad, brænder for dit arbejde og har lyst til at have det sjovt med dine kollegaer.
  • Har lyst til og er glad for at være sammen med børnene på mellemtrinnet.
  • Er uddannet pædagog eller pædagogisk assistent, gerne nyuddannet.
  • Formår at se potentialer i hvert eneste barn.

Derfor skal du vælge os

Vi kan tilbyde dig:

  • Kollegaer, der er imødekommende, samarbejdsdygtige og humoristiske.
  • Kollegaer med et højt fagligt niveau.
  • En tryg skole og SFO med et godt ry.
  • Stor indflydelse på nye processer og egen hverdag.
  • En åben og dialog-baseret ledelse, som er tæt på praksis.
  • Gode fysiske rammer med mulighed for variation i aktiviteter og arbejdsdagen.

Løn og ansættelsesvilkår

I henhold til gældende overenskomst på området.

Hvis du vil vide mere

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til Skoleleder Nete Maegaard tlf.: 20339105.

Ansøgning

Ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter sendes via ansøgningslinket i dette stillingsopslag, senest den 28. oktober 2024.

Ansættelsessamtaler afholdes onsdag den 30. oktober 2024.

Om os

I Kalundborg Kommune er vi optaget af, at vores borgere, virksomheder, foreninger og institutioner får den bedst tænkelige service. Det kan vi kun levere hvis vi har dygtige og motiverede medarbejdere. Derfor er vi dedikeret til at støtte medarbejdernes personlige og faglige udvikling, og sikre en dynamisk og fleksibel arbejdsplads.

Hos os er medarbejderne med til at gøre en forskel hver dag, sammen med ca. 3500 kollegaer.  Kalundborg Kommune er placeret i noget af Danmarks smukkeste natur – og er samtidig hjemsted for en række af de industrier der bidrager mest til den danske økonomi – med vægt på biotech- og energiproduktion.
Der bor cirka 49.000 mennesker i Kalundborg Kommune, som også er hjemsted for flere og flere uddannelser, der er med til at understøtte udviklingen i kommunen.

Du kan læse mere om Kalundborg Kommune som arbejdsplads Vores medarbejdere (kalundborg.dk, finde generelle oplysninger om Kalundborg Kommune Go to Kalundborg eller lytte til vores podcast-serie Karriere på Kalundborgsk Podcast (kalundborg.dk)

Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.

———-

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert.